Bronnen

Strategische fase:
Literatuur
  • Boers, D & Henquet, V & Berends, J & Chabot, E & van der Sande, J (2011), Marktanalyse Dorel, Denemarken & Vietnam, Dorel the Netherlands.
  • Janssen, Luuk & van Nijhuis, Jan Willem (april 2009), ‘cradle –to cradle’: een hype of revolutie?, Velp: Hogeschool Van Hall Larenstein.
  • Molegraaf, D. (2010), Havenwerk in de Kanaalzone, Vlissingen: HZ University of Applied Sciences
  • Nijsten, Nikki (2009), Is beleveniseconomie een hype of een trend en hoe is dit zichtbaar in de stad Maastricht?, Amsterdam: Hogeschool van Amsterdam
  • Siau, Jason (oktober 2009), Social mediamerketing. Yes you can!, Breda: Avans Hogeschool



Internet

Analysefase:
Literatuur
  • Boers, D & Henquet, V & Berends, J & Chabot, E & van der Sande, J (2011), Marktanalyse Dorel, Denemarken & Vietnam, Dorel the Netherlands.
  • Janssen, Luuk & van Nijhuis, Jan Willem (april 2009), ‘cradle –to cradle’: een hype of revolutie?, Velp: Hogeschool Van Hall Larenstein.
  • Molegraaf, D. (2010), Havenwerk in de Kanaalzone, Vlissingen: HZ University of Applied Sciences
  • Nijsten, Nikki (2009), Is beleveniseconomie een hype of een trend en hoe is dit zichtbaar in de stad Maastricht?, Amsterdam: Hogeschool van Amsterdam
  • Siau, Jason (oktober 2009), Social mediamerketing. Yes you can!, Breda: Avans Hogeschool
  • Habets, Carlien (juni 2013), Generatie Y, bereiken en boeien, Sittard: Zuyd Hogeschool
  • Shaieyouta, Dalia (juni 2012), Employer branding Bilderberg; het aantrekken van de generatie Y, Deventer: HBS Kenniscentrum en Bilderberg
  • de Wit, Daphne (juni 2008), Generatie Y, wat voor werknemer ben jij?, Utrecht: Universiteit Utrecht



Internet




Geen opmerkingen:

Een reactie posten